DOŁĄCZ DO WYZWANIA

30 dni publikacji!
"Jak zaplanować angażujące treści na Instagramie"

Oszczędź swój czas i poznaj sekret regularnej publikacji na Instagramie, dzięki której, Twoje konto ożyje na nowo!

STARTUJEMY JUŻ: 8 kwietnia

Czy to o Tobie?

Każdego dnia starasz się budować swoją obecność na Instagramie. Masz pasję do fotografii i mnóstwo pomysłów, ale zmagasz się z regularnym publikowaniem angażujących treści.

Często zastanawiasz się, co opublikować, a Twój feed wygląda chaotycznie, co sprawia, że trudno jest Ci przyciągnąć nowych obserwujących i klientów.

Wiesz, że regularna publikacja i konsekwentne budowanie wizerunku są kluczowe, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Jeżeli czujesz, że mówię o Tobie zapraszam Cię na wyzwanie:

“30 dni publikacji! Jak zaplanować angażujące treści na Instagramie”.

Ten program może się stać Twoim przepisem na sukces, oferuję Ci w nim bowiem narzędzia i wsparcie, które pozwolą Ci przekształcić Twój profil w angażujące i spójne miejsce, które przyciąga i zatrzymuje uwagę.

Co  zyskasz dołączając do wyzwania?

Mini-eBook "90 pomysłów na treści dla fotografów"

Znajdziesz tu inspiracje, które pomogą Ci zaplanować posty pokazujące Twoje prace, Twoich klientów i które będą opowiadają Twoją historię.

Mini-eBook "40 chwytliwych nagłówków do rolek na Instagramie"

Opanuj sztukę tworzenia nagłówków, które przyciągną uwagę i sprawią, że Twoje rolki zdobędą więcej wyświetleń.

Przykładowy kalendarz treści na 30 dni

Zapomnij o niepewności "co dzisiaj opublikować?". Kalendarz to gotowy plan na każdy dzień, zapewniający różnorodność i spójność treści.

3 spotkania live

Tu będziesz mieć możliwość zadania pytań i uzyskania bezpośrednich odpowiedzi w dziedzinie marketingu na Instagramie.

Grupa na Facebooku dla uczestników wyzwania

5 dni w tygodniu otrzymasz porady i wskazówki, jak tworzyć treści, które angażują i budują relacje z obserwatorami. To również świetne miejsce do wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami wyzwania.

webinar "30 dni publikacji"

Nagranie webinaru, który odbył się 2 kwietnia. Odkryj, jak w kilka godzin zaplanować strategiczne treści na cały miesiąc, które nie tylko ukażą piękno Twoich zdjęć, ale też zbudują silną markę i przyciągną nowych klientów.

Co  stracisz, nie biorąc udziału w wyzwaniu?

Możliwość zbudowania lojalnej społeczności, która z niecierpliwością będzie oczekiwać na Twoje kolejne posty.

❌ Szansę na pozyskanie nowych klientów, którzy dzięki regularnym i angażującym treściom poczują więź z Twoją marką.

❌ Okazję do nauki i rozwoju, wykorzystując najnowsze trendy i algorytmy Instagrama na swoją korzyść.

Zobacz opinie, które pojawiły się po webinarze "30 dni publikacji"

Hej! Wartość tego webinaru przerosła moje oczekiwania! Super się Ciebie słuchało. Zostałam do końca – a to jednak nie często się zdarza! 😉

Dowiedziałam się wiele przydatnych wskazówek i nabrałam ochoty do wzięcia udziału w 30-dniowym wyzwaniu. Dziękuje za Twój cenny wkład w mój rozwój! – Monika

Dla mnie rozkład treści na kategorie i „podzielenie słonia na kawałki” ułożyło mi dużo w mojej głowie.

Ogólnie cała ta przekminka z planowaniem publikacji otworzyło mi głowę i zmotywowało do działania! Super wartościowy webinar , dziękuję !🩷 czekam na wyzwanie :)- Aneta

Podział treści w ciągu miesiąca w % – to pomogło mi inaczej spojrzeć na to co publikuje i wreszcie uporządkować to co powinnam publikować. Do tej pory nie miałam żadnych ram ani schematów i robiłam jak leci, bez celu, bo nie rozumiałam jak to działa. O lejku czytałam już wcześniej, ale też bez przetłumaczenia tego na naszą branżę nie umiałam sama sobie tego poukładać.

Teraz widzę wyraźnie jak bez sensu wcześniej publikowałam. Super jest cię słuchać, jesteś jak ta przyjaciółka z branży, która ma wszystko ogarnięte i naucza 😀 – Dorothy

Dzielenie go na maleńkie kawałki bardzo do mnie przemówiło. Do tej pory działałam dość impulsywnie. Wymyślałam coś typu #wilczafotografiamobilna = 366 dni z nauką foto telefonem i robię to na bieżąco co wk… mnie niemiłosiernie choć przynosi mi wzrost obserwujących osób. 

Wiem jednak, że przygotowanie materiału wcześniej pozwoli mi zwiększyć zasięgi bo tak publikuję filmiki w nocy. Dzięki temu webinarowi popracuję nad tym. Dziękuję za inspirację i kopniak w zadek. – Wilcze Pstryki

Nie pozwól, by kolejny dzień minął bez wykorzystania pełnego potencjału Twojego profilu na Instagramie.

Czas działać jest teraz!

Dołącz do wyzwania “30 dni publikacji!” i zacznij transformację swojego Instagrama w potężne narzędzie marketingowe, które pomoże Ci rozwijać pasję i biznes.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i zacznij podróż, która odmieni Twój Instagram i sposób, w jaki o nim myślisz!

Ile to kosztuję?

Wyzwanie - 30 dni publikacji

149
  • Mini-eBook "90 pomysłów na treści dla fotografów"
  • Mini-eBook "40 chwytliwych nagłówków do rolek na Instagramie"
  • Przykładowy kalendarz treści na 30 dni
  • 3 spotkania live
  • Nagranie webinaru "30 dni publikacji"
  • Grupa na Facebooku dla uczestników wyzwania

Dlaczego możesz mi zaufać?

Jeszcze we wrześniu 2022 roku nie miałam klientek i zastanawiałam się nad sprzedażą aparatu. Mój biznes nie działał,  a ja wciąż robiłam to samo, mając nadzieję na to, że NAGLE uśmiechnie się do mnie szczęście i klientki znajdą mnie same.

W styczniu 2023 roku postanowiłam podnieść swoje kompetencje marketingowe: Odbyłam warsztaty marketingu dla fotografów (prowadzący Marian Chrzan i Katarzyna Piotrowska), wykupiłam obszerny kurs online z obsługi Instagrama (Marti Fox), kurs: Marka Osobista (Agata Koman), kurs: Lejek Sprzedażowy (Joanna Fabisiak), kurs: Dochodowa Firma (Ewa Gadomska) i wiele, wiele, WIELE innych.

Po wprowadzeniu w życie nowych informacji, w maju zaczęłam zauważać pierwsze zmiany na swoich social mediach – wzrosty po 1000 osób dziennie. Na dzień dzisiejszy w 6 miesięcy moje konto z 8500K  obserwujących (w połowie martwe, z publicznością “branżową”) rozrosło się do 25K – zaangażowanej społeczności, dzięki której utrzymuję się WYŁĄCZNIE z fotografii.

W tym momencie mam od 7 do 15 klientek w miesiącu. Zarabiam na samych sesjach od 8 do 15K miesięcznie. Podczas ostatniej kampanii Black November sprzedałam łącznie 39 voucherów na sesję, a cała kampania przyniosła mi przychów na poziomie 41 K brutto

84fd47_f9ec0404e2304f179941b9e94642bc3b~mv2

Najczęściej zadawane pytania

Wyzwanie zaczynamy już  kwietnia i potrwa do 5 maja.  Spotkania na żywo odbywać się będą na grupie na Facebooku, do której dostęp otrzymasz. Materiały PDF otrzymasz najpóźniej 5 kwietnia. 

Sesje Q&A odbywać się będą w dniach: 15.04 , 22.04, 29.04 o godzinie 20:00.

Tak. Każda osoba składająca zamówienie otrzymuję fakturę na maila automatycznie po zakupie. 

Regulamin sklepu | @fotoszuflada.pl

💥 Dzień zdjęciowy - Celebruj swoją kobiecość!💥 26 maja - Warszawa

X